«Мій чоловік жахливо приревнував»: Катя Бужинська розповіла про любовні походеньки в Італії

Зовсім скоро Катерина Бужинська представить новий відеокліп на пісню «Ти — один на мільйон», який зняла в Італії.

За словами артистки, ідея зняти кліп в Італії виникала у неї ще два роки тому і тільки зараз їй вдалося втілити мрію в реальність. В інтерв’ю Бужинська розповіла, як проходили зйомки, як підбирали актора для головної ролі і чому чоловік приревнував її до пристрасного італійця.

— Чому ви вирішили зняти кліп «Ти — один на мільйон» саме в Позітано?

Два роки тому ми з чоловіком виявилися на Амальфітанськом узбережжі Італії в готелі з приголомшливим виглядом. І я, милуючись цією красою, озвучила йому мрію: «Може бути, коли-небудь, Бог дасть, ми знімемо тут кліп». І коли минулого року дізналася, що мене знову запросили в ті краї з концертом, сказала: «Зараз ми це і зробимо». Був листопад, а кліп має бути літнім, але мене це не зупинило. Більш того, я зважилася дебютувати як режисер.

Те, як повинен виглядати кліп, не знав більше ніхто. Все було у мене в голові. І перш за все я подзвонила Ользі Слюсар, моїй близькій подрузі і стилісту, з якою ми дружимо і співпрацюємо 10 років, і сказала: «Через два дні ти летиш разом з оператором в Італію. Образи підберемо на місці». Вона була в шоці. Підготовкою до зйомок в Італії відразу зайнялася Маріанна Білецька, моя подруга, яка проживає там. Поки вона шукала локації і білий кабріолет, ми з чоловіком виїхали з Болгарії на нашому сімейному мікроавтобусі.

У ньому повинна була поміститися вся наша інтернаціональна команда: італійський і український оператори, гример, фотограф, мій чоловік болгарин і я. І ще — п’ять валіз з костюмами! За день до зйомок о десятій вечора в Римі ми забрали українську частину команди, переночували в Неаполі, і о восьмій ранку вирушили в Позітано. Там нас вже чекали італійці: головний герой кліпу, актор Карміне Райян, і оператор Джонатан Рубіно.

Коли оператор побачив нашу крихітну команду, став запевняти, що зняти це такими силами неможливо. Вони не звикли працювати в таких екстремальних умовах. «Для цього потрібно 20 осіб», — сказав він. Я його заспокоїла: «Я режисер і продюсер. Все буде знято, гарантую! ». А зняти необхідно було за півтора дня — пізніше у мене був концерт в іншому місті.

— Як вам вдалося знайти актора з такою яскравою незвичайною зовнішністю?

Його знайшла Маріанна за два дні! Причому саме такого, як я їй описала. Він повинен був бути схожий на актора, який зіграв Ісуса Христа у фільмі Мела Гібсона «Страсті Христові». Мені потрібно було, щоб від нього виходивло внутрішнє Світло. Про це моя пісня «Ти — один на мільйон». Про єдиного чоловіка в житті жінки, якому вона присвячує себе, віддаючи свою любов, ніжність і красу. Тільки йому одному.

Я — проти полігамії. Чоловік — ключ, жінка — замок. І лише один ключ повинен відкривати цей замок. Тому в кліпі немає нічого вульгарного. Зате є добро, ніжність, любов. Є погляди, посмішки, повага один до одного. У цьому протиставленні світлого темному є виклик. Це те, чого на екранах ми не бачимо. Мені б хотілося, щоб кліп дивилися діти, щоб вони виховувалися на таких відносинах між чоловіком і жінкою. Карміне виявився ідеальною кандидатурою.

Крім того, з’ясувалося, що він ще й дитячий психолог… Але і справжній італієць, коли бачать мене, почав говорити компліменти, і настільки емоційно, що мій чоловік всерйоз занервував.

— Він вас ревнував?

Так! Але в підсумку перемогло мистецтво і, звичайно, основна ідея кліпу: Світло, Добро і справжня Любов. І для цього всім нам довелося докласти величезних зусиль. І навіть поголодувати: в перший знімальний день кожен з ранку схопив по половинці круассана — і до вечора ми майже нічого не їли. Не було часу. Все відбувалося з неймовірною швидкістю в прямому сенсі. Спочатку я мріяла сидіти за кермом кабріолета — в окулярах, з шарфом, який розвіює вітер. Але серпантини Позітано — це небезпечно, і ми не ризикнули. Все-таки я мати трьох дітей.

Тому за кермом був Карміне. Він теж помітно нервував, адже невідомо, хто вилетить тобі назустріч. При цьому над нами літала камера і ми повинні були посміхатися. Але коли потрібно було пробратися на широкий білий дах для зйомки, я все-таки ризикнула. Візуально здається, що я стою на краю обриву.

Для продолжения статьи перейдите на следующую страницу в низу: